Cocoas Chocolat Markası Nedir?

Cocoas Chocolat, Çikolata Şefi Burça Yılmaz Mercan’ın kendi çocuğuna yedirmek için yaptığı sağlıklı ve el yapımı çikolataların çok sevilmesi sonucu online el yapımı çikolata satışı bulunan özel bir çikolata markasıdır.

Markamız hakkında daha detaylı bilgi için tıklayınız

Vegan çikolata nedir? Tüm çikolatalarınız vegan mıdır?

Vegan çikolata içeriğinde hayvansal hiçbir gıda ve bal dahil bulunmadan reçeteleri hazırlanarak özel üretilen çikolatalardır. Tüm çikolatalarımız vegan değildir fakat Vegan Çikolata olarak geniş çikolata yelpazemiz bulunmaktadır.

Vegan Çikolatalarınızın şeker içermediğini de söylüyorsunuz. Bu nasıl mümkün oluyor?

Çikolatalarımız üzüm pekmezi, içerdikleri kuruyemiş ve meyvelerin doğal şekerleri ile tatlandırılmaktadır. Bu sayede şeker, glikoz şurubu, tatlandırıcı içermeyerek sağlığınıza zarar vermeyen enfes tatlara sahip olmaktadırlar.

Vegan Çikolatalarınız Süt İçermemesine Rağmen Neden Çapraz Bulaşma Uyarısında Bulunuyorsunuz?

Cocoas Chocolat olarak Vegan ürünlerimizin hiçbirinin üretiminde süt kullanmıyoruz. Hammadde tercihimiz ise süt ve hayvansal hiçbir gıda içermeyen Vegan Bitter Çikolatalardan yana oluyor.

Fakat bahsettiğimiz hassasiyetimize rağmen gıda üretiminde her zaman varolan çapraz bulaşma riskini Türk Gıda Tebliği gereğince belirtmeden geçemiyoruz. Özellikle süt ve süt ürünlerine aşırı hassasiyeti olan müşterilerimizi bu riski es geçmemeleri için uyarmak zorundayız. Çapraz bulaşma, içinde süt bulunduğu anlamına gelmemekte. Sütün içerdiği mikroorganizmaların, örneğin proteinin veya laktozun az bir miktarda bulunabileceği anlamına geliyor. Bu nedenle gönül rahatlığı ile süt bulunmamaktadır fakat sütün içerdiği besinler çapraz bulaşma ile mevcut olabileceği için alerjisi olanlar her ihtimale karşı tüketmemelidirler diyoruz.

Eğer süte alerjiniz yoksa ve vegansanız gönül rahatlığı ile tüketebilirsiniz. Fakat süte alerjiniz varsa risk almanızı istemeyiz ve tüketmenizi tavsiye etmiyoruz.

Çikolatalarınızı nereden satın alabiliriz? Fulya’daki ofisinizde satışınız bulunuyor mu?

Çikolatalarımız www.cocoas.com.tr adresinde satılmaktadır. Fulya’daki ofisimizde üretim atölyemiz bulunmaktadır ve satış yapılmamaktadır.

Hediye çikolata almak istiyorum. İçinde fatura gider mi?

Online bireysel satışlarımız sonucunda kestiğimiz faturaları arşivimizde saklıyor ve kutuların içinde göndermiyoruz. Dilerseniz bizimle iletişime geçerek faturanızı adresinize göndermemizi talep edebilirsiniz.

Kurumsal satışlarımızda ise belirttiğiniz kurumsal adrese, kesilen kurumsal faturalarımız gönderilmektedir.

Adres bilgileri yazarken fatura ve teslimat adresi yazılması gereken iki form görüyorum. Bu ne anlama geliyor?

Fatura detayları kısmına satın alan müşteri bilgileri, teslimat adresi kısmına ise alıcı bilgileri yazılmalıdır. Eğer çikolatanız hediye değilse ve sipariş veren ile teslim alacak kişi sizseniz iki form için de aynı bilgileri yazmanız gerekmektedir.

Hediye çikolata için kutunun içine not yazmak istiyorum fakat aynı zamanda teslimat ile ilgili gün bilgilerini de size iletmek istiyorum. Sipariş notları kısmına hangisini yazmalıyım?

Sipariş notlarını, siparişinizi hazırlayan ekip arkadaşlarımız tarafından dikkatlice okumaktadır. Bu nedenle bize iletmek istediğiniz notu ayrıntılı bir şekilde yazabilir ve aynı alana siparişinizin içinde yer almasını istediğiniz notu da ekleyebilirsiniz.

Örneğin: Siparişimin xx tarihinde teslim edilmesini istiyorum. Kutunun içine yazılmasını istediğim not: İyi ki doğdun! Hayat sana hep güzellikleri getirsin.  İsim-soyisim.

Siparişim sürpriz hediye olacak. İsmimi belirtmemeniz mümkün müdür?

Tabi ki, sürprizlere bayılıyoruz! Siparişinizi tamamlarken “Gönderici Bilgisi Siparişte Yer Alsın Mı?" kısmından hayır seçeneğini işaretlemeniz halinde bilgileriniz alıcı ile paylaşılmayacaktır.

Tüm Türkiye’ye sipariş gönderiyor musunuz? Gönderim yöntemleriniz nelerdir?

Elbette, tüm Türkiye için kargo ile sipariş gönderiyoruz ve çikolatalarımızın bozulmaması, erimemesi için gerekli tüm önlemleri alıyoruz.

İstanbul içi siparişlerinizi kurye ile aynı gün teslim etme imkanımız vardır. Kurye ücreti bölgelere göre farklılık göstermektedir.

Siparişim ne zaman teslim edilir?

*Hafta içi, 16:00’a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya veriyoruz. Talep üzerine üretilen ürünler 2 iş günü içinde kargoya verilmektedir.

*Hafta sonu verilen siparişler Pazartesi günü kargoya/ kuryeye verilmektedir.

*Kurye ile gönderim hizmeti İstanbul ili için geçerlidir.

Mesai saatleri içinde aynı gün kurye ile yetişmesini istediğiniz gönderilerinizin siparişini lütfen hafta içi günlerinde 14:00’a kadar veriniz.

 

Diğer bölgelere aynı gün teslimat için ek kurye ücreti ne kadardır?

Ek kurye ücretimiz semt ve mahallelere göre değişmektedir.

Sipariş verme sürecinde alıcı adresini yazdığınızda sayfada semt seçimini yaptıktan sonra sayfanın aşağı kısmında kurye ücreti otomatik olarak hesaplanmaktadır. Siparişlerinizin kurye ile teslim edilmesi için kurye seçeneğini seçmenizi önemle rica ederiz.

Ek kurye ücretini nasıl ödeyebilirim?

Ek kurye ücreti alıcı adresini yazarken seçtiğiniz bölgeye göre hesaplanarak sayfanın en altında gönderim seçeneği olarak sunulacaktır. Kurye seçeneğini seçmeniz halinde sepet tutarınıza eklenerek ödemeniz gereken tutar yeniden hesaplanacaktır.

Kuryeye verilen siparişim ne zaman teslim edilir?

Siparişiniz kuryeye verildikten sonra ortalama 3 saat içinde teslim edilmektedir.

Kurye ücreti ödemek istemiyorum. Tavsiyeniz ne olur?

Siparişinizi kargo ile gönderebiliriz. İstanbul içinde tahminen ertesi gün, diğer şehirlerde ise tahmini olarak kargoya verildikten sonra 2 iş günü içinde teslim edilmektedir.

Siparişimin takibini nasıl yapabilirim?

Sitemizde üye girişi yaptıktan sonra hesabım kısmından siparişlerinizi görüntüleyebilir, tarafınıza iletilen kargo takip numarası ile teslimat detayı hakkında bilgi alabilirsiniz.

Kargo sürecinde aksaklık yaşamamız durumunda ne yapabiliyorsunuz?

Kargo sürecine müdahalede bulunamamakla birlikte sorununuzun ortadan kalkması için elimizden gelen desteği sağlıyoruz.

Ürünüm kargoda erimiş, şimdi ne yapacağız?

Hay aksi! Kargoda erime problemi yaşamamak için sıkı tedbirler alıyoruz. Kargo şirketinin maksimum ulaştırma süresi; 0-600 m mesafede 24 saat, 601-1000 km mesafede 48 saat, 1000 km üstü mesafede 72 saattir.

Eğer bu süre içinde teslim edilmiş paketinizi kargo görevlisi ile birlikte açmış ve eridiğine dair tutanak tutmuşsanız eriyen siparişinizin yenisini gönderiyoruz.

Siparişim gecikti, bozulur mu?

Ürünlerimizin son tüketim tarihi geçmediği sürece bozulmamaktadır. Artisan ürünlerimiz için bu süre 15 gün, vegan ürünlerimiz için ise 30 gündür.

Siparişimi İptal Edebilir Miyim?

Siparişiniz kargoya/ kuryeye verilmemiş ise iptal edip ödediğiniz tutarı iade alabilirsiniz.

Kargoya/ kuryeye verilen siparişler için ne yazık ki iptal/ iade sağlayamamaktayız.

Siparişimi İade Edebilir Miyim?

Siparişinizin kargo/ kuryeden hasarlı gelmesi ve kargo/ kurye görevlisi ile tutanak tutmanız halinde iade edebilirsiniz.

Hasarlı teslimat yapıldığına dair tutanak tutmamanız halinde iade işlemi yapılmamaktadır.

Size nasıl ulaşabiliriz?

Bizlere info@cocoas.com.tr adresinden ve www.cocoas.com.tr sitemizde yer alan Canlı Destek bölümümüzden ulaşabilirsiniz. Tüm mailleriniz ve canlı destek sorularınız okunmakta, hızlı bir şekilde ekibimiz tarafından cevaplanmaktadır. Canlı destek kısmına offline saatlerimizde bıraktığınız sorulara geri dönüş yapabilmemiz için lütfen mail adresinizi ve telefon numaranızı yazınız.