MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1 – TARAFLAR
1.1. SATICI Ünvanı: AS ÇİKOLATA ŞEKERLEME GIDA SANAYİ VE TİCARET A.Ş. Adres: Fulya Mah. Öğretmen Nigar Hanım Sok., Meriç Konak 8 Apt. No: 4/A Mecidiyeköy Şişli, İstanbul Telefon: +90 541 312 28 80 E-posta: [email protected] Mersis No: (Varsa buraya ekleyiniz, yoksa boş bırakılabilir)
1.2. ALICI Müşteri olarak web sitesine üye olan veya sipariş veren kişinin, sipariş esnasında girdiği bilgiler esas alınır. Adı/Soyadı: [ALICI ADI SOYADI] Adresi: [TESLİMAT ADRESİ] Telefon: [ALICI TELEFON] E-posta: [ALICI E-POSTA]
MADDE 2 – KONU
İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın, SATICI’ya ait
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME VE TESLİMAT BİLGİLERİ Elektronik ortamda alınan ürün/ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, satış bedeli, ödeme şekli, teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri ve kargo ücreti aşağıda belirtildiği gibidir.
Ürün Adı: [ÜRÜN ADI VE DETAYLARI] Adet: [ÜRÜN ADEDİ] Satış Bedeli (KDV Dahil): [TOPLAM TUTAR] Ödeme Şekli: [ÖDEME YÖNTEMİ - Kredi Kartı/EFT] Teslimat Adresi: [TESLİMAT ADRESİ] Fatura Adresi: [FATURA ADRESİ]
MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER
4.1. ALICI, web sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. 4.2. Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre zarfında ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. 4.3. Ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması ve bedelinin ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. 4.4. Kargo firmasının, ürünü ALICI’ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün ALICI’ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz. 4.5. ALICI, ürünü teslim almadan önce muayene etmeksizin; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı malı kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk kendisine aittir. ALICI tarafından kargo görevlisinden teslim alınan ürünün hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilir.
MADDE 5 – CAYMA HAKKI VE İSTİSNALARI (ÖNEMLİ)
5.1. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin "Cayma Hakkının İstisnaları" başlıklı 15. Maddesi (c) bendi uyarınca; "Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmelerde" tüketicinin cayma hakkı bulunmamaktadır.
5.2. SATICI tarafından satılan ürünler (Çikolata ve türevleri), gıda maddesi niteliğinde olup, ısıya duyarlı, çabuk bozulabilen ve hijyenik açıdan tekrar satışı mümkün olmayan ürünler kapsamındadır. Bu nedenle, ALICI tarafından ambalajı açılmamış olsa dahi, Gıda ürünlerinde keyfi olarak CAYMA HAKKI KULLANILAMAZ ve ÜRÜN İADESİ YAPILAMAZ.
5.3. Yalnızca ürünün kargoda hasar görmesi (tutanakla tespitli olması şartıyla) veya ayıplı/bozuk ürün gönderilmesi durumunda SATICI, ürünü yenisiyle değiştirmeyi veya ücret iadesini kabul eder.
MADDE 6 – UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar ALICI’nın veya SATICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
MADDE 7 – YÜRÜRLÜK ALICI, site üzerinden verdiği siparişe ait ödemeyi gerçekleştirdiğinde işbu sözleşmenin tüm şartlarını kabul etmiş sayılır.
SATICI: AS ÇİKOLATA ŞEKERLEME GIDA SAN. VE TİC. A.Ş. ALICI: [ALICI ADI SOYADI] TARİH: [TARİH]